Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time til ordinær ultralyd etter 21 fullgåtte uker, er ikke det litt sent? Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

tror det er sent.. var på gruppemøte med jordmor og da var det ei som hadde akkurat samme problem som deg. Jordmor ba henne om å ringe til sykehuset for å gi henne en annen time. ultralyd må gjøres mellom uke 16-19. Er selv 19+5 når jeg skal på ultralyd.

Skrevet

jeg hadde ringt sykehuset! det er vist mellom uke 16 og 19 fostrene er likest i str og at man kan best fastsette en termin. hvor skal du på ul?

Skrevet

Bare ring, jeg har UL når jeg er 19 + 4 og da sa legen min at det var i siste liten ;) hun lurte på å flytte den, men 19 - 20 skal gå bra..

Skrevet

Hvorfor MÅ man ha det før uke 20? Har ikke UL før uke 20+4 jeg. Følte det var greit, for regner med at det er større sjanse for å se kjønn og riktig kjønn også.

Skrevet

Jeg og skal på sen UL... 21+3 er jeg når jeg skal dit...

Ringte sykehuset (A-hus) og fikk da beskjed at alt innen uke 22 var ok, så da får jeg jo bare trøste meg med det ;-)

Har jo vært på 2 UL før den ordinære, så da har jeg litt mer ro .

Legen min og synes det var litt i seineste laget, men han sa også at innen uke 22 var ok.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...