Gå til innhold

Noen som har vært på ferie i Nederland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har famile der og er der flere ganger i året. Nederland er et supert ferieland med masse og finne på for barn.

Vært i mange forskjellige parker, dyrehager, byer osv, er nok å velge i.

Det er flotte strender på kysten, fine steder og bo er feks Vlissingen helt i sør eller Schreveningen rett ved den Haag.

Sistnevnte har kjempe koselig strandpromenade med et fint akvarium og den Haag er også en veldig fin by.

Tusen takk for svar! Vi har kikka litt på den Haag. Spørs om det blir en tur dit da! Vi planlegger å kjøre nedover. Hvis du har gode tips til hoteller tar vi gjerne det også. :) Har to barn, så supert at det er masse å finne på der!

Vi bor hos familie så hotell vet jeg dessverre ikke så mye om..

Vi kjører stort sett nedover også, via København tar det ca 12 timer. Man kan eventuelt ta båten også så blir det ikke så langt.

Det er veldig mye aktiviteter for barn der nede som feks badeland, barnebondegårder ol, og det er mye billigere enn her hjemme også.

Kan også anbefale Burger Zoo i Arnhem, er vel en drøy time å kjøre fra Den Haag ca.

Vi kjører fra Trondheim, så regner med å kjøre til oslo, ta båten til kiel og kjøre derfra igjen. Men da tror jeg det blir den Haag eller noe rundt der! Gleder meg jeg nå! Hvordan er temperaturen der på sommeren da? Er i juli vi har ferie.

Kjøre fra Kiel tar en 5-6 timer så det er jo veldig greit.

De har litt varmere klima enn oss, men det er jo ikke helt som syden at man er garantert sol hver eneste dag, men vi har stort sett vært heldig når vi har vært der om sommeren.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...