<rose> Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 er ca 6 uker på vei nå... har konstant vondt i magen, føler meg oppblåst og føler at det presser på nedre deel av magen. det er så gale at det er vondt å trekke beina opp mot magen når jeg ligger på siden...skulle tro magen var diger- noe den ikke er...kan ikke huske at det var sånn i forrige svangerskap...er redd noe er galt...noen som har erfaringer?
SAE + MAE <3 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Godt å se at det er fler som har det sånn! Jeg er rundt 5-6 uker på vei jeg også. Og spesielt om kvelden kjennes nederste del av magen som en enorm ballong! Om morgenen merker jeg omtrent ingenting, men blir værre og værre utover dagen, og om kvelden kjennes det ut som jeg skal sprekke. Dette er første gang jeg er gravid, første gang jeg går gjennom alt det her. Og har litt noia må jeg si. Klarer liksom ikke helt tro at det er sant....
Ziz Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er og veldig oppblåst, samt at det føles ut som mensensmerter hele tiden. Helt normalt sa legen til meg her om dagen. Det strekker og tøyer seg der nede, og noen merker mer til det enn andre. Er selv 6+1 i dag
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har akkurat samme opplegget, og er nok ikke mer enn 3 uker på vei. Kjennes ut som menssmerter. Har hørt det er helt normalt. Er første gang jeg er gravid, så har passelig noia her også.... Men satser på at det går bra.
<rose> Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 godt å høre at det ikke er unormalt... Noen som vet hvor lenge det pleier å vare? Håper ikke det varer hele svangerskapet????!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå