Gå til innhold

Bokklubbens barn - for tidlig for en 2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 2 år som elsker å lese. Noen som er fornøyd med bøkene de har til denne aldersgruppen? Fikk inntrykk av nettsiden deres at de har samme hovedbok til aldersgruppen 0-5 år - stemmer det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er veldig gode for 2åringer, andre er alt for kompliserte. 2åringen vår er medlem, men vi avbestiller en del av bøkene, andre har vi lest veldig mye, så hvis du er flink til å avbestille bøkene dere ikke vil ha, så er det en god bokklubb. Man kan få mail om neste hovedbok og gå inn direkte og avbestille på nett etterpå, så det er enkelt hvis man sjekker mail jevnlig:-)

Skrevet

Det stemmer. Meldte meg nettopp ut. Siste boka jeg fikk var Marikken på Junibakken av Astrid Lindgren. En bok som sikkert passer bra når han er 6-7, men ikke til en 2-åring! De bøkene vi har fått er mer i aldersgruppen 5 år, spør du meg.

Skrevet

Inndelinga i aldersgrupper varierer litt fra gang til gang, ut i fra hvilke bøker de har. Ofte 0-2, eller 0-3 år. For vår gutt har vi oftere avbestilt fordi bøkene er for enkle for han, enn fordi de er for kompliserte. Ungene blir jo større, og trenger mer utfordrende bøker. -nå skal det sies at vår gutt elsker bøker, og ligger nok et stykke foran sine jevnaldrende når det gjelder hvilke bøker han liker.

Men lurt å ta seg tid til å bla i bøkene på nettsidene for å se om hovedboka faktisk er noe for ditt barn, og husk å avbestille (for det glemmer jeg...)

Skrevet

Frøkna mi er 1 år og medlem - og ja, noen av bøkene er hun for liten til. Ganske mange. Men hun vokser jo - og de jeg synes ser bra ut får hun - også får vi heller spare de (",)

Bare man husker å avbestille de - så er det jo ikke noe problem (",)

De mnd. hun ikke får mnd. bok, så bestiller jeg en annen til henne istedenfor - bøker er stas for liten og stor (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...