Gå til innhold

April jenter...Fått melk??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Melk i bøtte vis og termin 24 april. Nei da ikke så masse melk. Men leker en del og det blir våte flekker igjenom klærne så her har jeg startet med innlegg slik at jeg slipper å skifte bh hver dag. Og pga at jeg har skadet muskelen rett under brystene har jeg kun 2 bh'er som jeg klarer å bruke for tiden.

hei:)

jeg har råmelk, det var derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid men det er ikke noe som lekker noe særlig, er litt seig på puppen når jeg tar av bhn om kvelden. håper jeg får like problemfri amming som sist, ikke vondt og masse masse melk (kunne underholdt halve avdelinga:) hehe....

Annonse

Ikke noe melk her heller. Fikk litt melk i brystene før fødsel forrige gang jeg var gravid, men husker ikke når dette kom. Men melk i brystene var det som fikk meg til å innse at jeg var gravid igjen denne gangen, men denne melka forsvant like fort som den kom gitt. Var vel bare en hormoneksplosjon i kroppen :)

Jepp, her pipler det ut......

Uff, måtte bare begynne med innlegg denne uka også.. Det er litt ekkelt at alt blir vått:(

Hehe og jeg kan ikke sove uten noe på puppene heller, for det blir jo ikke spesielt delikat på laken, dyne og alle putene som er oppi senga....

Merkelige greier... Under første graviditet begynte det å piple da jeg var 6-7 måneder på vei, og jeg hadde innmari (plagsomt) mye melk under hele ammeperioden. Fikk jente:)

Sist graviditet kom det ingenting før på sykehuset, og da fikk jeg gutt... Det var også litt mer kontrollerte mengder melk som kom ut under amming;)

Denne gangen venter jeg jente igjen, og jeg er spent på hvilke mengder melk det skal slites med:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...