Gå til innhold

vond utdrivningrefleks..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel det det kalles? hver gang melka kommer rett ettter hun har begynt å suge, så er det veldig vondt...begge brystene blir knallharde, brystvorten blir veldig stor, og det stikker på en måte....det kjennes fatksik ut som om brystene mine skal eksplodere....og melken kommer også så hardt og fort at jenta mi ikke klarer å svelge unna fort nok, så hun setter det enten fast i halsen, eller mister brystet, og alt blir bare søl...er dette normalt? og vil det gå over??? hun er rett over 2 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er likedan her. Er like vondt når jeg får melkespreng og lekker (mellom måltidene) også. Vet ikke hva det skyldes, men jeg har slått meg til ro med at det er normalt. At det går over har jeg ikke så stor tro på, har iallefall vært sånn lenge hos meg. (Men nå er ikke min mer enn snart 2 1/2 mnd heller da.) Det gir seg vel når vi slutter å amme! ;)

Skrevet

Samme her.Det kjennes ut som lunger og ryggrad blir rykket ut igjennom brystvorten:-( Tårene spruter og hele meg krøller seg i smerte.

Og folk syns dette med amming er så jævla koselig??? Kjøss meg.

Jeg håper det blir bedre etterhvert,men jeg tviler.

Råd mottas med takk

Skrevet

Samme her, min er 2 måneder og det er tredje gang jeg ammer. Syns det er verre nå 3. gang dessverre.. MEN fra tidligere vet jeg det går over etterhvert.. Så hold ut! Mener å ha lest at det kan hjelpe å drikke en kopp svart te først, at tein virker litt avslappende på muskulaturen i melkegangene.. har ikke forsøkt, men er kanskje verdt å forsøke..

men ikke alltid så lett å ha en kopp te stående klar før ammingen da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...