VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei. For dere som har mistet og som ble gravid igjen... Hvor fort fikk dere igjen mensen? Skal jeg regne med at syklusen er lik slik som den var før jeg ble gravid? Mistet trolig på lørdag og har bare lyst å bli gravid med en gang...
engel81 - g08, g10 Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Jeg fikk aldri mensen igjen:) Har alltid hatt uregelmessig syklus, med 2-4 mnd mellom hver mens. Hadde en utskraping i oktober, og er nå gravid med oktoberspire. Tok med andre ord ca 3 mnd fra MA til ny spire, men kun en syklus.
ToSu2 Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 hei :-) jeg hadde en sa i oktober. Legen anbefalte meg å få mensen en gang før vi prøvde igjen. Jeg fikk mensen 3 uker etter sa, så jeg slapp å vente lenge heldigvis :-) Nå er jeg ca 7 uker på vei, så dvs at det tok ca 3 mnd før jeg ble gravid igjen. Masse lykke til :-))
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Fekk mensen 27 dagar etter SA og gravid i neste syklus. Vart litt nedfor igjen då eg fekk mensen fordi eg hadde håpt litt å vere gravid, var somd eg, ville bli gravid igjen med ein gong. Men kroppen var sikkert ikkje klar for det, hadde ein veldig kraftig og lang mens så det var nok mange restar som kom ut. Eller så var egget befrukta, men det klarte ikkje å feste seg.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 tok en tur i fra 2 trimester. jeg hadde en SA siste dagene i nov. Ble gravid 2 uker etter faktisk. Så alt er mulig å bli fort gravid =)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Er på besøk fra 3.trimester. Jeg fikk ikke mensen tilbake etter SA, var bare plutselig gravid igjen Visste ikke at det var mulig engang... Fikk beskjed om at vi burde vente en periode, så vi bare koste oss så lenge Så det kan gå rimelig fort til en blir gravid igjen!
Yo&La+spire Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Ingen grunn til å vente;) Faktisk er det noen som sier det er ekstra stor sjanse for å bli gravid rett etter MA/SA....selv om man ikke vet sikkert om det stemmer, så er det mange som opplever det da. Eg hadde en MA da eg var 9 uker på vei. Fikk tabletter, og 4 uker etter at eg sluttet å blø var eg gravid igjen. Hadde ikke mensen innimellom nei...og nå er eg 34 uker på vei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå