Gå til innhold

Tør dere kjøpe vintersko på salg?? (til neste vinter, altså)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på om vi skal tørre det.. Litt vanskelig å gamble på størrelsen også, men tenker at i verste fall er det jo ikke verre enn å selge skoa på finn..

Men hvor finner jeg ut sånn ca hvilken str de ulike aldre har?? Han blir 2 nå i april, og når vi kjøpte vårsko/sommersko ble det str 25 (nesten 16 cm fot, tror jeg det var).. Hva bør vi satse på til vinteren da?? Regner med det blir Ecco..

Fortsetter under...

Skrevet

Så noen idag som jeg gjerne skulle ha kjøpt.. men surt å kjøpe til halv pris og ikke få brukt de da.. det var 28.. og jenta mi bruker 25 nå.. hun er snart 4 år.. hun har sorel sko i str 27.. de kanskje passer til neste år? Vaskelig..

Men jeg har gjort det en gang.. og da var jeg heldig for de passet året etter..

Skrevet

Skulle gjerne kjøpt vintersko på tilbud, men jeg tar ikke sjansen på det gitt. Mange barn har en skikkelig fot-vokseperiode på sommeren, og da er det umulig å vite hvilken str de bruker om 7-8 mnd.

Skrevet

Nå har jeg bare kjøpt klær som skal brukes neste sesong.

Men jeg sluttet med det da det ikke passet da vi kom dit..

Sko er viktig at de ikke er for store, og det er jo kjekt å slippe å kjøpe nye fordi de man kjøper blir for små etter en stund...

Så nei, jeg hadde ikke gjort det.

En i barnehagen til snuppa har gjort dette, lærer aldri.

Så hun har masse ubrukt. Kan hende barn nr2 kan bruke det, men de er ikke født på samme tid på året, så ikke sikkert de passer for han heller.

Bruker heller litt penger på detnår jeg trenger det, spesielt på sko, da vet jeg at det blir brukt..

Kjøpte en reimadress på tilbud en gang, gikk 2 år før hun kunne bruke den, men da hadde jeg allerede en som hun hadde brukt året før, som passet fint. Nå har jeg den som reserve, men kunne vært kjøpet foruten.

I sommer kjøpte jeg en Helly Hansen parkdress, kun fordi den kostet 150kr.. når den passer vet jeg ikke, men det var no ikke store summen..

Skrevet

Jeg har gjort det nå i år. Frøkna på 2,5 har str 24 i årets vintersko, og jeg kjøpte et par Reima-sko på halv pris i str. 26. Tenker som så at jeg sikkert får solgt dem hvis de ikke skulle passe. De er jo ubrukte.

Annonse

Skrevet

Med tre barn så blir iallall de store str brukt før eller siden, men fordet så er vel sko det eneste jeg ikke hamstrer på salg.

Med et unntak da jeg kom over 70% på hele Timberlandbutikken da jeg var i USA mens dollaren var nede i 5,-.........

Skrevet

Nei, aldri sko.

Etter at førstemann vokste 4 størrelser på en sesong, og minstemann vokste ikke mindre enn 6 størrelser på 5mnd er det ikke noe jeg gambler på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...