Gå til innhold

Hvor mange er IKKE kvalme..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man leser tråder om kvalme, tenker man "oi-dette var mange, "alle" er jo kvalme..", men de som IKKE er kvalme svarer jo selvfølgelig ikke på de trådene.. Er litt hyggelig å høre om de som er friske og raske også for oss som er så kort på vei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er IKKE kvalm. er 6+1 i dag. Merker ikke at jeg er gravid omtrent.

Skrevet

Ikke jeg heller. Er 5 uker i dag og har litt ømme bryster og litt strekking og murring i underlivet. Men merker ikke mye annet...

Skrevet

Jeg er 5+6 og er ikke kvalm;)

Skrevet

Ikke enda.. 5+4 i dag.

Forrige gang var jeg kjempekvalm fra uke 6-7 tror jeg - endte i ma.

med de to ungene jeg har har jeg vært morgenkvalm med gutten og hele-dagen-kvalm med jenta fra omtrent samme tid.

Skrevet

Hos meg har kvalmen vært veldig til og fra denne gangen, og merket den ikke før uke 6. Rundt uke 7 var den på topp, før den forsvant totalt igjen i uke 8. Etter en uke kom den tilbake igjen, mens nå i uke 11 er den atter forsvunnet (for godt håper jeg!!) =)

Skrevet

ja jeg og vil være kvalm!!!!:)

er 5+0 i morgen og ikke noe...litt kvalm i kveld men det tror jge har mer med å gjøre at jeg ikke er en mester på kjøkkenet hihiihhi:))

ømme pupper som kommer og går...thats it!

Skrevet

Johooooo, ikke jeg!! Og det er helt fantastisk :)

Skrevet

Jeg er ikke ofte kvalm, og når den kommer er den til å leve med :)

Skrevet

Jeg er heller ikke kvalm.. var litt etter de første dagene jeg fant ut at jeg var gravid etter det har jeg vært helt fin. Men jeg blir litt bekymret om noe er galt da :) Typisk

Skrevet

Er heller ikke kvalm:)

Er 8+1 idag, og var bare litt små kvalm i uke 6:)

Skrevet

ER ikkje kvalm og har ikkje vore det i dei andre tre svangerskapa heller :-)

Skrevet

Jeg er ikke kvalm! Trodde kvalmen kom i uke 9, men det viste seg å bare være omgangssyken :)

Skrevet
:) ikke kvalm og er 8+5 idag å har ikke hatt snev av kvalme frem til nå :D
Skrevet

Jeg er 9+3 i dag og har ikke vært kvalm en eneste dag :) så åper det fortsetter slik :)

Skrevet

Eg er 14+2, og har ikkje vore kvalm. Var det ikkje forrige svangerskap heller. Kanskje arveleg, for verken mor eller svigermor var kvalme i si tid. Flaks!

Skrevet

Er så godt å lese at vi er ganske mange som ikke er kvalme og at dette er helt normalt også. Jeg er i dag 6+3 og ikke noe kvalm forelöpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...