frøkenfrekk Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har fått antydet at lønnen kan bli 155 kr timen, mulig mer. Men jeg syns ikke dette er så veldig mye mer enn jeg har i dag, så jeg har lyst til å be om mer, men vil ikke virke frekk eller kravstor heller. Hva er normal timelønn i kontorjobber?
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg jobber privat og har vel ca 170 kroner i timen. Nå er min stilling litt mer avansert enn kontormedarbeider, men i samme gata. Har heller ikke noe særlig utdannelse, men ganske god erfaring.
Mille** Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 300 -320 000 i året, alt etter som hvilke arbeidsoppgaver som inngår i jobben.
Dægern døtte Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 320 000 i året i offentlig sektor har jeg. Litt usikker på hva timelønna blir, ca. 160,- kanskje... Ikke veldig bra betalt. Men hvis man har jobb i det private og har jobb i litt større byer er det mulig å få mer vil jeg tro!
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har 143.50 i timen, lite! Jeg vet jeg har krav på minst 146 pga. fagbrev i kontor og 4 års erfaring, har snakket med Handel og Kontor. Men det er via et vikarbyrå og jeg har kun kontrakt ett halvt år. Jeg kan ikke forhandle om høyere lønn før det har gått 6 mnd. I min forrige jobb hadde jeg over 150 i timen husker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå