Molly Ringwald Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Kontra svak? Har lagt merke til at realitydeltakere påberoper seg selv og andre deltakere sterk personlighet. Det er altså årsaken til at det oppstår intriger mellom dem. Er sterk personlighet noe bare realitydeltakere har? Eller blir de ledet til å tro det av produksjonsselskapet? Og igjen, hva er en sterk personlighet?
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Toåringen min har visst også dette, sier de med barn som sitter helt stille og rolig. Min er av den veldig aktive typen, som innimellom trasser etter alle kunstens regler, og da sier de andre at hun har sterk personlighet, a strong character eller mucho caracter, alt ettersom hvilket språk De Vise snakker på. Vi er forresten ikke med i noen realityserie, hvertfall ikke som jeg veit om. Men når jeg tenker meg om har jeg flere ganger tenkt at det MÅ være skjult kamera for jeg nekter å innse at omgivelsene rundt meg kan være slik de er helt på ordentlig.
prekæs Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg går på en smell innimellom der. Ikke så ofte som før riktignok. Mennesker som er sta når det gjelder veien de vil gå med livet sitt, uavhengig av påvirkning fra andre, klare prioriteringer og klare meninger. Det som helst forundrer meg er at det er uavhengig av om de er sjenerte, utadvendte, hissige eller stille og rolig. Jeg tipper at realitydeltagere er temmelig godt testet psykisk før de kommer igjennom nåløyet, og av den grunn mener de har sterk personlighet.
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 En "sterk personlighet" kan være en som faktisk påvirker omgivelsene uten å kvele dem, eller det kan være verdens dårligste unnskyldning for å være uten oppdragelse og sosiale antenner. Realitydeltakere - har de personlighet, da?
Anne-B. Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Klart, de har jo realitypersonlighet; nese og sans for intriger.
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Jeg skal gå med på at enkelte realityserier har personligheter. Men andre har jo bare undermennesker med pikk og pupper. Evt eller.
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Betyr det at dattera mi har en skikkelig trist fremtid som kranglete puppedame på TV?
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Nei, jeg håper da ikke det. Realitypupper er I STEDET FOR personlighet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 personlighet er som en muskel. du må bruke den for at den skal vokse... jeg tenker at de som har sterk personlighet er de som bruker den mye/viser verden hvem de er. spurte en i klassen om det var et bevist valg å flytte fra landet. han svarte: "landet er sååå lite, og jeg er sååå mye. men det er fint på sommeren" (og jeg svarte "jeg tror det er derfor byfolk har hytter".. hehe)
Aliena Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 I realitysammenheng er det de som er mest oppmerksomhetssyke som mener de har sterk personlighet. Mens det vel heller er slik at tomme tønner ramler mest.
Molly Ringwald Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2010 Har også det inntrykket, en forklarer ignoranse og pr-kåthet med sterk personlighet. Jaja, whatever helps them sleep at night.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå