*Snart_mamma* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Etter mange innlegg på forige tråd starter jeg nå en ny! IKM: 1-7 mars tror jeg;) Skal teste: Har testa idag, negativ! På billigtest.. Symptomer: Stikkninger nederst i magen, veldig ømme bryster, trøtt og lite energi, småkvalm sent på kvelden, tidlig på morningen!.. Barn fra før: Ingen *Ønsker_baby*
frøet76 Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Ja, sterk mistanke!!! På grunn av skjedesekret tror jeg at jeg ble gravid rett etter mens. IKM: 8-12 mars tror jeg. Men har sannsynligvis 24 dagerssyklus, så tipper helst rundt den 8. Symptomer: Stikninger i eggstokk, mensenmurringer som kommer og går, kvalme med jevne mellomrom- helst mot kvelden, veldig sliten og trøtt. 1 barn fra før.
mov:) Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 ikm i dag,ska teste i morgentidlig:) så er veldig spent:) litt kvalme,trøtt og murringer:)
*Snart_mamma* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2010 Hei snupp.. Ja over Ikm nå. mener det er 1mars men kan hende jeg har hatt lenger syklus.. men billigtest strimmel er negativ.. teste i overimorgen igjen om jeg ikke har fått tr.. når jeg blåser ut magen stikker det på høyre side ved eggstokken.. håper den siter denna mnd!.. Når tester dere andre??
*Snart_mamma* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2010 Så spennende!) Lurer på en ting.. Hva mener dere med murringer??
Gjest H to the Izzo Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Hva er vitsen med å lage en sånn "hermetråd" når det allerede finnes en slik en? Dere kan vel heller skriver dere på den som ble laget først, vel!
*Snart_mamma* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2010 Hvis du har et stort problem med det syntes jeg du burde holde det for deg selv!! Blir litt lettere å se hva folk svarer når det ikke er 20 svar nedover! Har du ikke annet å klage på syntes jeg du bør kutte ut!... Du lager bare dårlig stemning!
*Snart_mamma* Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2010 håper det er en spire på vei frøet76... å at vi tusler inn på 1.tri sammen;D Er selv litt småkvalm mot kvelden, tung i magen, stikninger rundt eggstokker og kjennes ut som jeg får mensen hvert øyeblikk.. Men ikke like sterke menssmerter som til vanlig! rart hvordan kroppen sier ifra.. håper på spire:p
*Snart_mamma* Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2010 ingen tr enda... lever i håper selv om det er negativ test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå