Gå til innhold

Holder på å bestille på blivakker.no, og trenger tips til to ulike hårpleieprodukter.

Anbefalte innlegg

Handler som regel bare shampoo og balsam, men nå i det siste har jeg begynt å bruke rettetang en del. Derfor trenger jeg tips til et godt varmebeskyttende produkt til langt og litt tykt hår. Hos frisøren bruker de spray som gjør at håret holder seg rett i flere dager, og ikke krøller seg igjen hvis man får litt regndråper eller fuktighet i håret. Altså et produkt som gir litt hold uten at det kjennes stivt å dra fingrene gjennom:) (hehe... som dere ser er jeg ikke helt inni frisørbegrepene)

Siden jeg er gravid (tror det er derfor) har jeg fått ekstremt mye "småhår" som står rett opp mens det lange håret ligger fint ned. Så da lurer jeg på hva slags gele / spray / mousse, eller annet, jeg kan ta i hendene og glatte over håret så alle småhårene legger seg nedover sammen med resten av håret. Også helst uten at det kjennes stivt eller klissete å dra fingrene gjennom:)

På forhånd tusen takk for tips...

Fortsetter under...

når det gjelder små hår, så hadde jeg nok gått innom en frisør og forhørt meg om tips til hårprodukt :-) noen av dem funker best når man føner det tørrt..

jeg bruker define (grønn tube/sprøyte).. står ikke på den at den funker best når den fønes tørt.. men fikk det som tips av frisøren min! bruker den flittig, men vet ikke om den funker på ditt problem med små hår..

Ja, det er kanskje lurt. Håpet bare å få tips til noen gode produkter når jeg likevel var inne for å bestille ny forsyning med shampoo og balsam.

Men har frisørtime om et par uker, så jeg kan godt vente til da, og kjøpe det hun anbefaler meg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...