Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har så DÅRLIG samvittighet for at jeg ikke får gjort noe som helst etter at mannen min kommer hjem!Da synker jeg sammen i sofaen, sysler litt på pc-en, før tv blir slått på og den ene serien avløser den andre. ..kan jeg unne meg disse siste ukene med sofa uten å ha samvittigheten gnagende? Føler hele tiden jeg burde trent litt...eller gjort noe annet fornuftig, men jeg orker rett og slett ikke! Hva gjør dere andre i lignende situasjoner? Får dere unnagjort husarbeid og evt treninger på kveldstid? (Jeg er alldeles ikke sofasliter på formiddagene altså! Det er klin umulig med en på 19 mnd)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Selvfølgelig kan du slappe av! Jeg ville seriøst vurdett barnehage noen dager i uka for den aktive krabaten.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Tro meg, vi har søkt barnehageplass. Desverre er det nok ikke så enkelt å få plass:( Tror det blir utrolig trasig for eldstemann når babyen kommer, da blir det tross alt en HELT annen hverdag. Må bare gjøre det beste ut av det. Har heldigvis en fantastisk mann som stiller opp 110% HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå