Gå til innhold

irritert på bhg, trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går og i dag kom lillegutt hjem med masse spor etter bjæsjebleie! Han hadde rundt hele pungen og overalt, med avføring!!

Som følge av dette er lillegutt blitt KJEMPEsår, han er helt illrød på pungen, og masse irriterte prikker og hud rundt! Han har veldig vondt, og gråter når vi skifter bleie? Hva salve skal vi bruke? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inotyol.

Evt også bruke barrierekrem på kluten, slik at avføringen går lettere av, samtidig som det legger seg en beskyttende hinne på huden. Begge deler fås på apotek.

Hilsen mamma til en gutt som var myyyye sår, og som hadde god effekt av dette...

Skrevet

Zink salve funker. Det aller beste er en zinksalve som fåes på apotek, den heter noe sånn som Iniotyl (eller noe i nærheten)

Ang bhg, ta dette opp med dem! Dette skal IKKE skje, og det er mer enn menneskelig svikt. Man vasker da skikkelig når man først skal bytte en drittbleie!

Skrevet

takk for tips :)

OG de skal få høre det, tror både dem og jeg skal være glad for at jeg får en natt til å roe meg ned! Jeg synes då synd i han..

Skrevet

Inotyol eller Aselli :-)

Huff, stakkars gutten din :-( Ikke noe morro for han det.

Ja, snakk med personalet på avdelingen, helst ped.leder hvis hun er tilstede når du leverer imorgen. Høres ut som noe en uten erfaring kunne ha gjort, en garva bhg.ansatt hadde aldri gjort dette (men aldri si aldri).

Håper gutten din heles fort!! Lykke til med konfrontasjonen imorgen ;-)

Skrevet

Syns du skal ta dette opp ja, hadde samme problem i bhg her når datteren min brukte bleie. Blei ikke vaska helt ren og de brukte ikke salve

Skrevet

tusen takk dere :)

er skikkelig dårlig på konforntasjoner, så gruer meg til det.. men må man, så må man!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...