Gå til innhold

....hormonspiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å sette inn spiral,men gruer...noen som kan forklare hvor vondt det er,hvor fort det gikk å sette den inn? jeg vil vite alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vondt i sette den inn. Kjente et "lugg" som minnet om mensmurring, men ikke ille. gikk raskt over.

Har ikke hatt vondt etterpå. Litt ujevne blødninger, men ellers fornøyd. Ikke så lenge jeg satte den inn jeg heller.

Noen tar en paracet før de setter den inn, men det er ikke noe å gruve seg til i det hele tatt. Jeg tror at jo mer stressa du er når de setter den inn, jo vondere blir det.

Skrevet

Gjorde ikke vondt og tok like lang tid som å ta celleprøve. :o)

Skrevet

okei,takk for svar. jeg skal greie dette...

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra person til person om de kjenner det eller ikke.

Selv holdt jeg på å dø av smerte når de satt den inn. Jeg var på tur å krype ut vinduet i ren fortvilelse. Måtte bedøvelse til :(

Men jeg har ikke kjent noe etterpå da:)

Skrevet

Jeg syns det var VONDT, men fort overstått. Absolutt verdt det, hadde sporblødninger i 4-5 uker etter innsetting, etter det ikke sett noe til mensen eller andre plager :)

Skrevet

Jeg synes ikke det gjorde noe vondt.

3år siden jeg satt den inn, og ikke hatt mensen siden..

en og annen dråpe bare, men det er sjeldent...

Skrevet

Jeg gruet meg i mange uker før jeg skulle sette inn hormonspiral. Var helt ødelagt!

Men til min store overraskelse, merket jeg ingenting. Var ikke vondt i det hele tatt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...