Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge en Emmaljunga Duo Edge for?

Anbefalte innlegg

Den er sort, og kjøpt i begynnelsen av 08 (er derfor usikker på om det er en 07- eller 08-modell...)

Veldig pent brukt, og den har blitt oppbevart inne. Er så usikker på hva jeg kan ta for den? Har en bekjent som kanskje er interessert - og hun lurte på hva jeg skulle ha for den... Men jeg aner ikke... det er jo en dyr vogn i utgangspunktet...

Fortsetter under...

Da er det nok 08 modell, for de begynte hvertfall å selge -10 modellen på slutten av 09.

Emmaljunga selges vel brukt for ca halv pris hvis den er pent brukt tenker jeg. Har emmaljunga selv, og så vidt jeg har skjønt på finn.no er det ikke den som holder seg best i pris på bruktmarkedet samme hvor dyr den var i utgangspunktet.

Vel - både Edge og Mondial er toppmodeller, de koster eksakt like mye og har de samme fasilitetene, så dette var vel ikke helt rett, Anonym. Smart er en enklere vogn duovogn som en kan få nesten 2000 kr billigere.

Ellers er jeg enig i at halv pris virker fornuftig. Tatt i betraktning at man kan reise til Sverige og få kjøpt vogner en del billigere eller bestille fra utlandet, tror jeg ikke så mange er interesserte i å betale mer enn halv pris for en pent brukt vogn. Er den slitt faller nok prisen ytterligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...