solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Vært hos legen i dag ang kvalmen min som jeg har hatt i over 1,5 mnd. Jeg er fremdeles ikke gravid, ikke stressa og de foreløpige blodprøvene var fine=) Men, jeg skal i de nest 4 ukene kutte ut melk for å se om det er melken som gjør at jeg blir kvalm. Og jeg glemte selfølgelig å spørre, derfor prøver jeg her... Gjelder dette ALT av melk... dvs alle matvarer som kan innerholde melk også??? Slik som enkelte kjøttpålegg som kan innerholde melk, skal jeg kutte det også??? Jeg er jo uansett ikke allergisk, men det kunne være at jeg var intolerant mot melk....
konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 har du melke allergi skal du nunngå melkeproteiner, er det melke intoleranse så er det melkesukker du skal unngå. jeg er i gang med det samme men jeg blir svært dårlig i magen av melke produkter og skal sjekkes for begge deler, jeg fikk beskjed om å holde meg unna melkeprodukter generelt og de mat varene som der er en del melk i(som fløte is, vaniljekrem, grøt osv) så er mulig det er det legen din mener lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå