Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Ser egentlig ikke for meg at hun jobber noe sørlig. Om hun gjør det jobber hun hvertfall ikke med mennesker...
Bidleba*4unger Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Synes godt du kan bruke nick når du benevner et annet sånn. Send evt pm.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Hihi, tror hun for tiden er sykmeldt fra jobben sin og sitter her på anonymforumet og koser seg med å provosere dere andre Noe m man da finne på
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Hun jobber i høyere utdanning. Universitetet i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Sug lut og lammekjøtt mannen er samme person forresten!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Ikke akkurat. De har kanskje samme form for humor, men skrivestilen er vidt forskjellig. Både når det kommer til syntaks, ordforråd og rettskriving. Hvis de er en og samme, snakker vi om splittet formuleringsevne. :-P Det er godt gjort å konsekvent klare og omformulere seg slik etter hvilket nick som er logget på.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Dessuten har nok Sug Lut høyere universitetsutdanning, mens lammekjøttmannen er flik og går på høyskole nå.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 DA skriver hun på seg dysleksi med lammekjøttsignaturen...
Hellobaby Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Lammekjøttmannen og sug lut er ikke samme person. Lammekjøttmannen virker ganske snill og mild. Sug lut virker mer kvass og kan jeg si... usympatisk...? men de har samme humor som jeg synes er toppers! Hvorfor er så mange opptatt av sug lut? Jeg aner ikke hva hun jobber med. Kan vel spørre henne selv..?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 sug lut er en mann. kommer ihvertfall fram på profilen h*nnes
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 Det er faktisk sant, sug lut er kronprinsesse Mette Marit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå