Gå til innhold

Jeg har litt problemer med bf.. Noen med gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor langt fra hverandre. Og fra dag en har han nesten ikke brydd seg, aldri stilt opp. Og til tider får jeg vanvittig mange meldinger. trusler om at jeg skal få igjen. Og at datteren vår skal få vite sannheten en dag (jeg vet ikke hva han legger i det). Jeg dro fra han siden han begynte å komme med løyner (og det som hører til), han ville aldri ha noen form for nærhet og stilte rett og slett ikke opp. Så vet ikke om han har en annen oppfattning?!... Han sier at verken han eller datteren vår aldri kommer til å tilgi at vi dro.. Hun er 15mnd og jeg har hoved omsorgen. Føler jeg gjorde det rette med å dra. Jeg hadde det ikke bra der. Og da ville heller ikke datteren vår hatt det bra i et hjem dær mor og far ikke trives sammen. Det er et halvt år siden nå.

Men hva gjør jeg når han holder på slik? Her om dagen fikk jeg 13 sms på 15 minutter.. Psykisk terror! Jeg svarte da ikke på noen av meldingene. Har ikke mye lyst å kontakte han igjen slik han holder på, men jeg må jo. Skal jeg vente til han kontakter oss igjen? (og kanskje later som ingenting). Eller... Bør jeg kontakte familieværn kontoret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde både anmeldt han og kontaktet familievernkontoret. Er ulovlig å drive med psykisk terror. Ta vare på alle meldingene fra ham.

Skrevet

Takk for svar! Da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen.

Skrevet

Jeg ville svart kun på saklige meldinger og oversett resten for å se om det funket. Kanskje han innser at du kun svarer på det som gjelder det samarbeidet dere MÅ ha og ikke på alt annet fjas. Fungerer ikke dette, ville det blitt fvk.

Skrevet

Dette gjorde jeg i begynnelsen. Sa klart i fra om hva jeg syntes om det han holdt på med. Og svarte ikke på usakelige meldinger. Trodde det funket.. Men nå i helgen startet det for fult igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...