Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har så lyst til å pelle den av! Har en gutt fra før, men han er 11, så husker ikke hva som gjaldt ang skurven. Går den bort av seg selv? Mener å huske noe med babyolje???? Noen med gode tips??
Rampongi Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 smør inn med olje og la det virke noen timer evn natta over og skrap forsiktig vekk, evn bruk lusekam eller andre fine kammer. Jeg pirker forsiktig med neglene, men piraten liker det ikke, så jeg anbefaler det ikke.
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Takk takk :-) Jeg og pirker, men det blir så rødt av det. Det blir babyolje i håret i kveld:-)
rosami Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Den finnes et middel du får kjøpt på apoteket (husker ikke hva det heter)... Jeg brukte det et par ganger på min sønn, og vips var skurven borte, for å aldri mer komme tilbake
Rampongi Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 acetylsalisylsyre.. nei, acetylsyre.. hm.. salilsylsyre.. Am I getting closer??
Mia29 Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Det er nok salisylsyre. skal visst fungere veldig bra. Fåes kjøpt på apotek. Men jeg ble anbefalt på helsestasjonen å ikke bruke det hvis ikke problemet var stort og plagsomt for barnet. Noe vil jo alltid suges opp i kroppen.
rosami Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Tror ikke de hadde anbefalt det på apoteket, hvis det var noe farlig å bruke det... Har aldri hørt om noen bivirkninger ved bruk av det til det formålet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå