Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har så lyst til å pelle den av! Har en gutt fra før, men han er 11, så husker ikke hva som gjaldt ang skurven. Går den bort av seg selv? Mener å huske noe med babyolje???? Noen med gode tips??
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 ta på babyolje å la det virke lit, å så ta en babybørste å børste den bort;)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Takk takk :-) Da skal jeg handle babybørste i dag!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Det finnes også en gele på apoteket, men olje funker like fint. Kjøpte den geleen før jeg ble tipset om å bruke olje. Bortkastet penger:-)
Chrizzie Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Jeg kan på det sterkeste anbefale salisylsyre. Gni den inn, la den virke i ca tre timer, gre håret med babykam, og vask det ut. Helt supert, ble kvitt alt på et par uker og han var veldig plaget!! Kjøpes på apoteket.
rima Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tok all skurven med babyolje. Smurte inn hele håret en halvtime før bading. Så gredde jeg håret før bad, mens jeg hadde i shampo og etter skylling. Alt vekk i en fei! Vær forsiktig med å gnikke og gre i fontanellen. Gjør jo ikke noe om litt sitter igjen der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå