dinadina Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Nå har jeg akkurat kommet fra sykehuset, hvor jeg fikk bekreftet at jeg har hatt en SA. Noen tårer har det blitt, men samtidig er jeg nå glad for at det ser ut som om jeg slipper kjemisk eller kirurgisk utskrapning. Og når det først skulle gå galt, er jeg glad det skjedde såpass tidlig (uke 6), sammenlignet med MA i uke 13 som sist. Nå skal jeg trøste meg med de to skjønne ungene jeg har fra før, og så får vi se om vi prøver igjen til sommeren. Akkurat nå er jeg helt tom, og føler vel at sjansen for å lykkes er minimal... Lykke til alle dere andre - jeg gleder meg på vegne av alle dere som om få måneder får en baby i armene :-)
g 05, venter jente Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Så trist. Føler med deg og vet hva du går gjennom. Har vært gjennom 2 MA i uke 7 og 15. Heldigvis trøster det godt å ha noen barn fra før man kan kose med! Lykke til videre! klem
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Så trist. Jeg føler med deg dinadina:( Krysser fingrene for deg neste gang og sender deg en stor varm klem.
lille persille nr 3 Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Så trist! Jeg opplevde akkurat det samme MA med utskraping og så SA (begge relativt tidlige men likevel). Så hoppet vi over en syklus og så gikk det veldig bra tredje gang. Jeg har sjekka på nettet og hørt med gynekologen min. Sjansen for at det skal gå galt tredje gang er veldig liten, det skjer en dramatisk nedgang i % for tre ganger på rad. Lykke til! Og det med å trøste seg med de barna man har er veldig viktig, det hjalp meg og masse!
dinadina Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2010 Takk for trøst og omtanke! Er helt utslitt, men sliter med å få sove. Håper det blir litt bedre å være meg i morgen.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Så leit dinadina. Det er jo det som er den store skrekken for oss som har mista. Eg er i veke 8 og føler eg går i ein dvaletilstand, veit jo ikkje om det er liv. No kjem våren og det er lettare å sjå lyst på livet. Du skal sjå at de sikkert ikkje har lyst til å gje opp. Blir sikkert godt med ein liten pause uansett og kos deg med dei barna du har.
MC81 Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Så trist! Godt at du slipper noen kirurgi, det er vanskelig nok å miste uten at man skal måtte gjennom det! Håper du snart får en spire igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå