Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 I går kveld hadde jeg en bitteliten blødning, har ikke blødd noe etter det. Men nå er jeg litt "øm" i magen på en måte. Hehe, litt vanskelig og forklare. Er 12 uker på vei. Er dette farlig? Noen som har opplevd lignende? Veldig bekymret
blond Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Slapp av og gjør noe hyggelig for deg selv. Du får det ikke bedre av å bekymre deg, ømheten i magen kan komme av bekymringer. Det trenger heller ikke være farlig om du blør.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg opplevde det ca 10 uker på vei. Fikk panikk og ringte legevakta. Di sa så lenge du ikke har smerter og store blødninger samtidig går det som oftes bra. Du kan ha blødninger og smerter uten det er farlig med mindre du har det samtidig. Begynner du å blø i gjen (mye) så ta kontakt med lege. Men dette går nok helt fint. Legg deg på sofan med noe godt å spise og en god film så du får slappet av litt. Det var "resepten" jeg fikk fra legevakta (foresten er spire min en gutt på 4 mnd i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå