Gå til innhold

ANBEFALING: Støttepute for gravide!

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestilt meg en støtte/gravidpute fra www.dreamgenii.no og fikk hentet den igår. Har ikke sovet så godt på lenge. Denne puten er virkelig verdt sine kroner. Anbefafer den til alle som sliter med bekkenløsning. Eneste er at jeg gjerne ville ha den bittelitt større, men dette er mye bedre enn dyne/vanlig pute eller vanlig ammepute syns jeg hvertfall.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Veldig enig med deg! Har samme puta, fikk den for en uke siden. Er blitt mye mye bedre. Krevde kun litt tilvenning å organisere med puta når jeg skulle skifte stilling, men nå går dette lett som en lek. Hadde en lang tur på ikea, var helt av i bekkenet da jeg kom hjem. Lå ti minutter på sofaen med puta og ble god som ny :)

Kjøpte forresten min for 650 kr på bambina.no.. Ble 100 kr i frakt, men sparte alt i alt 50 kr.. :D

Hva gjør dere når der skal skifte side, når man skal snu seg fra høyre til venstre? Blir det ikke en forferdelig kaving i sengen da?

Jeg slengte for første gang en vanlig pute mellom beina i natt og har ikke følt meg så bra på mange uker. Hvis denne puten er enda bedre har jeg allerede bestilt... :)

Litt kaving blir det med meg.. Men det er mest vanen om at jeg må skifte stilling, egentlig trenger jeg nesten ikke det lenger. Kan sove mye lenger i samme stilling med puta. Veldig godt med støtte bak ryggen også. Mange synes den er dyr, men for meg var den definitivt verdt pengene. Fikk samboer til å spleise, noe skal man da ha for at man må slite med bekkenet i ni mnd.. ;) Bestill bare, du vil garantert ikke angre i allefall. Fin ammepute er den også. Med støtte til ryggen :)

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...