Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Problemet i vårt forhold er sex. Jeg har ingen energi til sex; han hjelper meg aldri i hjemmet. Men han sier at vi må få sex livet tilbake hvis ikke kommer han til å forlate meg. Han klarer ikke å være i et forhold uten å ha sex. Vi har ikke hatt særlig sex på 1 år. Jeg har aldri vært en person av stor sexlyst. Men jeg forstår jo han også, jeg vet menn har et stort behov for sex. Jeg vil ikke miste han; jeg elsker han. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre lenger.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 hadde det slev sånn for ca 4 månder tilbake, sambo forlanget sex, men gjorde ikke noe for å hjelpe til hjemme.. ga selv klar beskjed: om du ikke løfter på rompa og hjelper til med hus stellet, så jeg også kan ha igjen noe energi til kvelden, så vi får oss litt sex, så går JEG i fra DEG.. enkelt og grit ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Enten så får du bare hoppe i det og begynne og knulle (da kommer lysten av seg selv), eller så får dere gå til en sexualterapeut. Min mann gjorde det med eksen sin, uten at det hjalp nevneverdig. Hun ble dumpet da det hadde gått 3-4 år uten sex og han møtte meg. Han kan virkelig finne på å forlate deg for dette, ta det på alvor og gjør noe med det.
blond Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 For å få lyst på sex må du ha sex. Begynn med kos uten forventninger om noe mer og gjør fine ting sammen. Lær deg å kjenne kroppen din og hva du synes er godt, du skal ha sex for din egen skyld, ikke for å redde forholdet. Sexpress er ikke bra og du bør fortelle han at du ikke blir kåt av press. Dessuten må han avlaste deg med barn og husarbeid. Hvis han gir deg overskudd får du lyst på han igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå