Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått bekreftet graviditeten i dag og er kjempeglad, men jeg tør ikke slippe jubelen helt løs. Hadde et HCG nivå på 41 og det er akkurat det samme jeg hadde sist og da mistet jeg. Dette er på rugedag 12 dager (ikke inkludert innsettingsdagen)

Hvor høyt hcg nivå har dere hatt ved vellykkede graviditet? Etter en del "mas" fikk jeg innvilget en blodprøve til i neste uke for å kunne følge utviklingen. Sist var jeg over 8 uker når jeg oppdaget på UL at det ikke lenger var liv - vil helst unngå det igjen!

Klem

Fortsetter under...

hei:)

jjeg tror det viktigste er at det stiger som det skal...noen produsere dette hcg hormonet sent...ganske mange har jeg lest..og jeg har lest!!er ganske opphengt i dette temaet her jeg også nettopp pga angst for ma og sa det den dritten der som vi ikke vil ha noe av!!

så egentlig ikke så lett å "dømme" før man ser hvrodan stigninger er tror jeg......

Jeg hadde HCG på blodprøvedagen (rugedag 12 eller 14?). Jeg fikk da beskjed om at det var for lavt og mistet et par dager senere. Men hvis du er på rugedag 12 og jeg var på 14, så vil jo HCG stige masse på disse to dagene, og da høres 40 helt bra ut! Ikke vet jeg, men lykke til ihvertfall!

Jeg syntes ikke hcg nivået ditt høres så altfor lavt ut. Jeg hadde hcg på 37 på rd 15 og det gikk fint, hcg steg som den skulle og 8 mnd senere kom det en gutt:-) Første verdi en måler har ikke så mye å si, det er stigningen som teller. Hvis du føler det er lenge til neste hcg test, så ta en to graviditets tester med 2-3 dagers mellomrom (på morgenurin) å se om streken blir sterkere. Jeg tok sikkert 7 tester første svangerskap bare for å sjekke at hcg'en økte. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...