Gå til innhold

Tilbake enda en gang fra 1. tri ;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ul i dag og det vistes kun en tom fostersekk. Jeg skulle vært 10 + 0 i dag. Jeg skal på ny UL kontroll om 8 dager, om jeg ikke har begynt å blø av meg selv innen kommer jeg til å få tabletter for at kroppen skal støte ut fostersekken. Det ble også tatt Hcg-prøve. Jeg skal ta ny Hcg-prøve igjen til mandag.

Jeg har hatt en underliggende mistanke om at ting ikke var helt som de skulle, og på det grunnlaget fikk jeg tidlig ul. Mine mistanker stemte jo. Gruer meg til at jeg begynner å blø!! Uansett om det begynner av seg selv eller om jeg får tabletter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei så trist bringebærmamma 1SA 1MA!

Sender deg en god trøsteklem, og håper tiden din her inne nå blir kort. Masse lykke til!

Skrevet

Uffameg, så trist å havne tilbake her etter et kort stopp på 1tri :(

Håper du kommer deg over dit igjen snart.

Hva har egentlig skjedd når fostersekken er tom?

Skrevet

Å nei så kjedelig :(

Håper du får en ny spire veldig snart ;)

Krysser fingrene for deg jeg

Klem

Skrevet

Huff så trasig bringebærmamma :( Håper du ikke må vente så alt for lenge til du får seg en ny spire.

Sender deg en god og lang trøsteklem

Skrevet

Så utrolig trist å høre.

Sender deg mange store trøste klemmer.

Vet så alt for godt hvor vondt det gjør.

Skrevet

Det var trist å høre. Når man er 10 uker på vei så er man jo 1/4 ferdig med svangerskapet også, så det er jo et godt stykke på vei.

Mitt første svangerskap endte også med an SA/BO, og selv om det er fryktelig skuffende så syntes jeg nesten at det var litt godt å vite at det aldri kunne ha blitt en baby uansett.

Det går sikkert bra med deg neste gang! :-)

Skrevet

Uff, det var veldig leit.

Føler virkelig med deg. Håper du får en ny spire snart og at den sitter godt. Det fortjener du. Sender deg bare en varm klem..

Skrevet

:`( så trist å høre. håper du har god støtte rundt deg. vet hvor forferdelig du har det og at dette ikke er lett skjønner at du gruer deg.

jeg vil sende deg en stor trøste klem og masse babystøv.

vet at ord blir litt fattige i en slik situasjon, vet at det er viktig å gråte å sørge, da jeg mistet første gang hadde jeg en laaang prosess og jeg holdt inne mye, andre gang lot jeg tårene komme og skjulte ikke sorgen, var da 9 uker.

håper du har masse god støtte i allefall, ellers så er vi her inne for deg.

ord blir litt fattige i slike urettferdige situasjoner:`(

Skrevet

Kjempe kjempe trist og høre, jeg føler virkelig med deg......

Støtter meg til de kloke kvinner har sagt over her, og kan ikke annet enn å sende mange mange varme trøsteklemmer:)

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk for omtanken, den varmer. Jeg vet det er flere her inne i samme situasjon, og selv om man ikke unner noen å gå igjennom en MA/BO (blighted ovum) kan det være trøst i at flere deler samme skjebne.

Nå må jeg "bare" få overstått at det som skal ut kommer ut. Så vil vi, en gang på våren, igjen prøve på å bli gravide igjen.

Skrevet

Kjære bringebærmamma,

så leit å høre at det ikke gikk bra med deg denne gangen heller.

Jeg har selv også opplevd en SA og en MA etter hverandre (to ganger i 2009), og nå er jeg gravid i 20. uke, og alt ser bra ut (heldigvis og bank i bordet!). Så det går HELT sikkert bra med deg også neste gang. Vi har nok bare vært utrolig uheldige som har abortert 2 ganger.

Spør legen om å få blodfortynnende neste gang, kanskje, det KAN hjelpe (vet ikke om det var det som hjalp meg, men jeg tok i allefall Albyl-E de første 12 ukene). Og det beste er, når du blir gravid igjen, og du kommer forbi 12. uke (og ikke minst etter ordinær UL) , så glemmer du alt det vonde du har vært gjennom tidligere.

Masse lykke til!!

Klem fra

Skrevet

Måtte bare svare her.. Jeg var mye på bim før, da jeg og mannen min skulle prøve å få nr 2. Nr 1 satt uten at vi forsøkte og vi regnet med at det skulle gå like lett andre gang.

For å gjøre en lang historie kort, jeg var på bim i 2 år før det satt. På den tida hadde jeg 3 aborter. Deriblant en MA.. Jeg ga mer eller mindre opp, turte ikke glede meg når jeg fikk det glade blåe krysset på testen.

Men fjerde gang satt det altså og jeg fikk en vanvittig herlig jente:)

Ville bare skrive noen ord om at du ikke må gi opp, for det finnes håp. Det gjør grusomt vondt når man mister, det vet jeg alt om. Men gleden jeg føler hver dag over min nå 3 år gamle jente kan ikke beskrives.. Alt jeg måtte igjennom var "verdt det" når hun smiler mot meg..

Sender deg en god klem.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...