Gå til innhold

TIRILGIRL :)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Tok du test i går? Ble det akupunktur på deg?

Er i dag på syklusdag 30 og fortsatt ingen TR :)

Forrige gang hadde jeg syklus på 28, forrige der igjen 26, så 27, så 29 og så 26.

Stikker fælt i eggstokkene i dag synes jeg og fortsatt litt ømme bryster - så har en stygg følelse på at TR er like rundt hjørnet :(

Krysser fingrene mine sånn for deg, håper jeg snart får høre ett gledeshyl fra deg!!!

Tenker masse på deg ;)

Stoooooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei min kjære venn:)

Noen dager siden jeg har vært her inne og hatt tid til og skrive noe. Sist fredag greide mamma og falle og pådro seg et brudd i bekkenet så hun har ligget på sykehus frem til i dag. På søndag ble hun dårlig med høy feber og lavt blodtrykk, så jeg var der hele dagen og det var jeg på mandag også:)

Men nå går det heldigvis bedre med henne og hun kom hjem i dag:) Men hun er nå litt medtatt og ustø ennå, ble veldig forkjølet på sykehuset. Heldigvis har jeg snille tanter og hjemmesykepleien skal hjelpe litt til i tiden fremover. Men jeg kjenner jeg er veldig urolig når jeg vet hun er alene.........og i kveld skal jeg på nattvakt:( Har heldigvis fri resten av helgen.....

Jeg tok en test tirsdag morgen, den var negativ. Var og tok akupunktur. Men nå er jeg på syklusdag 32, negativ test i går men ingen tr ennå......mulig den kommer i natt når jeg er på nattvakt, den pleier liksom det. Jeg lurer rett og slett på om det er Wild Yam som gjør at jeg får lengre sykluser jeg, kommer ikke til og bruke det noe mer!!!!!!!!!!

Leste i en annen tråd her at tr hadde komme til deg.......faen også for å si det rett ut.......

Var jo forbredt på negativ test denn pp også, håper liksom veldig på neste mnd. med min mann har tatt ferdig sin pergokur, jeg skal ha trippel pergokur neste mnd. Han var forresten og tok ny sædanalyse i går......spent på den!!!!

Varm klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...