Gå til innhold

Har DU sykemeldt dig fra uttak til test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har aldri sykmeldt meg i rugeprioden, da hadde jeg sikkert gått på veggen av bare å vente på testdag og ikke hatt noe annet å fokusere på. Jobber i en (stressende) konrotjobb med litt reising ca hver annen uke. Godt å få fokus over på jobb, da går tiden mye raskere og jeg slipper (nesten) å bli et psykohelvete av å vente på testdag :)

Jeg har bare hatt ett innsett, men var ikke sykmeldt. Hadde blitt gal av å gå hjemme og vente og hadde ingen plager så da så jeg ingen grunn til å sykmelde meg. På jobben var vel det eneste stedet jeg ikke tenkte på det, og syns egentlig det var veldig greit. Har en vanlig, middels stressende kontorjobb og studerer i tillegg.

Jeg fikk sykemelding fra mandag-fredag (uttak man. innsett. ons)

Så tok jeg en ferie uke uka etter for å slappe av. Har ikke hatt noe særlig symptomer egentlig, unntatt at jeg begynte å bli kvalm i går, så har ikke tenkt så mye på dette. Har et bryllup å planlegge også, så det får tida til å gå =)

Annonse

Jeg sykemeldte meg forrige gang og kommer til å gjøre det denne gangen også. Jobber 100 som sykepleier på barne infeksjon og tar ikke sjansen med all smitten og det er kaos.no der for tiden med for lite folk og overfult på avdelingen. Trenger roen, da eg er noe utslitt fra før, og det er mange sykdommer som gravide ikke skal gå inn på.

Jeg ble 100% sm fra innsett denne gang. Er lærer i en hektisk 6.klasse samt har en ekstrajobb på en avrusningsklinikk. Jeg har 4 SA/MA bak meg, ingen barn, og har sykemeldingskoder habituell abort og situasjonsbetinget psykisk ubalanse... Legen vet det er mitt siste forsøk og vil jeg skal vite jeg har gjort alt rett og tatt livet med ro - i tilfelle det blir en ny nedtur...

Og - nå er jeg gravid og lenger kommet enn noen gang - og har så smått begynt å jobbe litt igjen (30%) Får styre alt selv på jobb :)

Jeg var og sykemeldt.. jobber i hjemmesykepleien.Mye løft,stress og sykdom. Meen neste gang skal jeg være sykemeldt en dag el to over testdagen, var heelt dritt å gå på jobb rett etter en negativ test..

Jeg hadde vel depresjon som kode hos legen.. :)

Men, er det noen av dere som har sykemeldt dere fra første ultralyd og til dere evt kunne ta ut egg? Jeg skal inn til første ultralyd neste fredag og er veldig usikker på om hva jeg skal gjøre.Vi bor i en annen landsdel enn sykehuset og reiser hjem dersom det er behov for flere Gonal-F sprøyter. Det blir dyrt og kjedelig å bo på hotell i lange tider.

Annonse

Nei, jeg ble sykemeldt fra avreisedagen til Danmark...men har fått jevnlige ultralyder hos spesialist her som bare overførte resultatet til klinikken i Dk.... Er det ikke en gynekolog der dere bor som kan ta ultralyden...? Blir jo tungvint å dra fram og tilbake. Vi responderer jo så ulikt på medisinene også at det er vanskelig å forutse eggenes modning...ønsker deg uansett masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...