Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja!!! d kain være d! va sjøl 1,5 mnd på vei med min første da jeg fikk skikkelig ondt! gikk store deler av sv.skapet 50% sykemeldt og jobbet havle dager. DET hjalp på smertan. det styres av hormoner og mange gravide merker at di er gravid på bekkene... er mye bedre denne gangen, har ikkje veldig ondt og er i uke 22 og er i full jobb. SUPERT!

tusen takk for svar!:)

hmm ja da spørs det om d faktisk kan vær d altså.... det e liksom ikke sånn mensen murring, men sånn type smerta man kan kjenn etter at man har løfta nå veldi tungt og brukt korsryggen feil. går ut litt te sian å... men nå tunge løft har æ ikke gjort de siste to ukan, så kvalm at æ bare har logge på sofaen, og e sykmeldt no. må virkeli si æ har hatt to helt forskjellige svangerskap æ å ja... me jenta mi va æ frisk som en fisk helt fram te fødsel, ikke bort en dag. litt anna no for å si d sånn :/

Jeg merker at jeg er gravid ved å kjenne smerter i bekkenet, til og med før jeg får positiv test, så JA, det kan være bekkenløsning du kjenner.

Det er visst helt vanlig å ha mer plager i påfølgende svangerskap. Jeg hadde ikke vondt med førstemann, men er halvveis krøpling denne andre gangen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...