Gå til innhold

6 ukers kontrollen...hvor stor var deres baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ble målt i dag på 6 ukerskontrollen:

60 cm lang og 6200 gr - stor og fin gutt (men ja, fortsatt innenfor "normalen")

Han var heller ikke liten da han ble født da: 54 cm og 4052 gr. Men så er det veldig forskjell på noen av babyene også da.

Føler han har blitt kjempetung bare på 1 uke, hehe.

Hvor stor var deres baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klumpen min veide 5,7 kilo, han var 3,5 da han ble født. Han er nå 2 mnd, og jeg veide han på vekta hjemme i går og da var han ca 6,2 kilo. (Noe unøyaktig på hjemmevekta.....) Lengden vet jeg ikke da de ikke måler lengden før på 3mnd kontrollen på vår HS. Tipper rundt 60 cm, da str 62 sitter som støpt nå. Var 50 cm da han ble født.

Skrevet

En god klump :) hehe. Min var lang og slank, men blir tjukkere og tjukkere nå. :)

Skrevet

hun var 7 uker og tre dager når vi var på 6 ukers kontrollen og veide 4440 og var 55 lang. Ei lita frøken. :o) Hun veide 3220 gr og var 49 lang når hun ble født. skal sies at jeg var ei lita frøken selv og veide mindre en henne på min 6 ukers kontrol. :0)

Skrevet

Min datter var 4515 g og var 56 cm lang.. De må ha målt feil lengde da, for tre uker senere var hun plutselig bare 55,5..hehe:)

Skrevet

4510 gram og 55,5 cm.. da var hun 7 uker. Var 3480 gram og 51 cm ved fødsel (11 dager over termin)

Skrevet

Snuppa her var 6 uker på søndag. På kontroll i går var hun 57 cm og 4505g. Lagt på seg litt over 50% siden fødselen, da var hun 50 cm og 2900g.

Skrevet

Hun var 4710 gram og 57 cm. Var 3580 gram og 50 cm ved fødselen.

Skrevet

Min gutt var 3670 og 50 når han kom til.. når han var 6 uker var han blitt 5570 og 57..

Skrevet

Lillegutt var 4118 og 51 ved fødsel, på 6 ukers kontrollen var han 5960 og 61.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...