Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #51 Skrevet 3. mars 2010 Arret mitt er en nydelig liten strek, og et minne om fødselen til sønnen min. Jeg kunne sikkert sagt mye stygt om underlivet ditt også, men....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #52 Skrevet 3. mars 2010 Jeg deler din oppfatning HI. Jeg valgte ks selv og er kjempefornøyd. Og er likegyldig hva andre mener eller velger.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #53 Skrevet 3. mars 2010 Jeg ser ned på de som føder med smertestillende, ser ikke ned på de som har ks av spesielle grunner som angst og annet, men ser ned på de som har ks fordi de "ikke vil ødelegge høna" osv.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #54 Skrevet 3. mars 2010 jeg har KS bak meg (ikke frivillig) og jeg daua nesten etter operasjonen, klarte ikke å gjøre noe på egenhånd på 3 uker, og brukte over 1 år på å komme med etter nervesmerter ved operasjonssåret... Så jeg vil mye heller revne litt i hufsa og ha det møkkvondt under fødsel enn å lide meg gjennom et år.....
Gjest eelis+kian Skrevet 3. mars 2010 #55 Skrevet 3. mars 2010 Glemte du å lese delen om hvor fantastisk det er å føde? JA, det er vondt, og JA, det er jævlig. Men herregud, så herlig også! Jeg er så lykkelig for at jeg fikk oppleve en fødsel - den sterkeste, råeste, morsomste og mest utrolige opplevelsen gjennom hele mitt liv. Jeg ville ikke byttet ut fødselen min med noe, det var FANTASTISK. Jeg gleder meg til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå