Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har vært på UL i dag og der var det kun en tom fostersekk på 19mm. Om ca en uke får jeg tabletter for at kroppen skal støte ut fostersekken, så sant det ikke har skjedd av seg selv innen den tid. Dette var veldig trist og leit. Tror ikke at jeg helt har skjønt beskjeden fra legen ennå...........er ganske uttafor nå. I dag skulle jeg ha vært 10 fullgåtte uker.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Jeg får så vondt inni meg når jeg leser disse innlegene ... Jeg skjønner godt at det ikke har synket inn enda det er ikke en lett beskjed å få for noen .. Men jeg håper du er her inne igjen veldig veldig snart !! klem
Madeh Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Så trist Føler virkelig med deg, det er vondt når slikt skjer. Håper det går bra med deg etterhvert, når ting har synket inn... Stor klem!
høstbarn:) Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Uff da skakkars deg. Sender en trøstende klem!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 huff, dette var utrolig leit å høre!!!!!!! Hadde håpet det skulle gå bra for deg denne gangen.......... Sender masse trøsteklemmer
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 ånei Kondolerer... Hadde du noen tegn på at det kunne være noe galt? brunt utflod, blødninger?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2010 Takk alle sammen for varme hilsner. Har hatt blittelitt (veldig lite) brun utflod to ganger, og rosa utflod kun en gang på papiret. Det som har gjort meg mest mistenksom på at noe kanskje ikke var helt som det skulle var at alle graviditetstegn har vært at så milde i forhold til tidligere svangerskap.
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 skikkelig trist å høre! Håper du snart er tilbake hos oss med en ny liten spire!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Nei og nei og nei:=( Dette var helt forferdelig trist å lese. Uff, dette må väre helt vondt for deg. Ord blir fattige når man leser om dere som har mista. Urettferdig. Gir deg en god trösteklem.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Det der er SÅ kjipt SÆRLIG hvis man ikke har noen barn fra før. Etter at jeg fikk et barn er jeg ikke så redd for å miste igjen, men før den tid er slike ting virkelig en katastrofe. Jeg håper inderlig du kommer deg fort over dette og at babyen biter på neste gang!
MC81 Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Nei og nei så utrolig trist. Forstår godt at det er vondt! Håper du snart får en spire som sitter!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Å nei bringebærmamma, dette fortjente ikkje du. Hadde håpt det skulle gå bra med deg denne gangen. Var det din første UL? Ta vare på deg sjølv, sender deg ein stor klem.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk igjen for omtanken fra alle dere. Det var min første UL i dette svangerskapet. Jeg hadde bedt om tidlig UL, fordi jeg ikke klarte å "falle til ro" i svangerskapet og var urolig for at noe var galt. Jeg har to barn fra før. Men selv om man har barn fra før er ønsket og gleden mot det å få et barn like stort som om man ikke har noen fra før. Kanskje til og med større, fordi man vet hvor fantastisk det er å få barn. Nå må det som skal ut komme ut, og så vil vi på ny prøve på å bli gravide utover våren. Til alle dere her inne på 1. tri. Jeg ønsker dere lykke til videre og fingre krysses for at alt går bra med svangerskapene. Klem
*Nøtta* Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Lykke til selv,Bringebærmamma! Trist at det gikk sånn denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå