Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk på toalettet i morges oppdaget jeg blod i toalettet og på papiret, mørkerødt. Ingen koagler så vidt jeg kunne se, bare litt blodslim. Har ikke mere smerter i magen enn jeg har hatt igjennom hele svangerskapet, er snart 10 uker på vei.Smertene kjennes som mensmurringer, og det presser på en måte ned mot underlivet, men som sagt, ikke kraftige smerter. Har fremdeles ømme pupper og er trøtt, så gravidesymptomene er her enda. Ringte på legekontoret i morges, fikk bare beskjed om å legge meg på sofan og slappe av, selv om jeg ba om en legesjekk og evt en ultralyd for å bekrefte/avkrefte at det er slutt. Er så bekymra at jeg er kvalm. Blødningene har avtatt, nå er det bare litt mørkebrunt som kommer på papiret, ingenting i do...

Noen som opplever liknende som det har gått bra med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde friskt blod (bare bittelitt) på papiret to ganger på mandag kveld, og i går var jeg å tok blodprøve, skal tilbake for å ta en til på fedag og får svar til uka, det er alltid en mulighet for at noe har skjedd, men siden jeg fortsatt er kvalm, og ikke har blødd mer velger jeg å ikke bekymre meg så mye, og heller tro alt er bra...

Dra til legen og ta blodprøve, da får du i allefall et svar

Skrevet

Blod er visst veldig normalt, men herrigud så redd man blir. Jeg hadde samme på søndag kveld. Ble også så redd at jeg følte en viss panikk-angst. Blødningen stoppet raskt og nå er jeg nede for telling pga kvalme som sier meg at jeg er super graid - men vet ikke før ul mandag 8 mars. Bestill ul eller ta blodprøve som Linda sier, så slipper du å engste deg lengre enn nødvendig!

Lykke til!!

Skrevet

Har vært på ul idag og fikk se ett bittelite hjerte som slo der inne, og er så letta at jeg kunne grine!!!! :))) Så da er jeg atter ett bevis på at blødninger faktisk ikke trenger å være farlig ;)

Skrevet

Har også blødd en uke i strekk ved toalettbesøk, men så et bankende hjerte som slo som bare det:) Men har fått beskjed om og ta det helt med ro en uke for så og kome til ny kontroll. Det var ingen automatikk i at blødning = abort. Men en skal selvsagt sjekke det ut:)

Lykke til videre med spiren din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...