minha filha Skrevet 5. mars 2010 #26 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei Sitron. Jeg takker så mye for at du tok deg tid til å svare meg ang. min datters FSH-nivå her forrige dagen. Hun har nå tatt kontakt med CFC og skal snakke med lege der neste fredag. Jeg leste svaret ditt for henne, og da jeg leste at du hadde uttak med 6 egg, hvorav 2 fine satt inn idag, fikk vi et lite håp, også for egen del. Jeg ser du reagerer med en viss nedtur når eggene er vel inne. Med din tidligere historie, med det enorme fokuset og oppkjøringa til dette forsøket(kjemisk og mentalt), den utmattende spenningen med uttak og evt. befruktning/ deling, er det vel veldig naturlig at det kommer liksom et midlertidig antiklimaks. Du har vært så flink, gjort alt riktig og så kan du plutselig ikke gjøre noe annet enn å vente... Jeg håper at helga med nydelig vintervær i Trondheim, hjelper deg med å få opp optimismen og trua igjen. Jeg kommer til å følge med deg med gode, varme tanker fra sidelinja. Takk for oppmuntrende svar også til deg, Nurket1. Heier på deg også:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141529232-da-var-jeg-tilbake-etter-en-liten-pause-6-egg-tatt-ut-idag/page/2/#findComment-141543275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå