Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=593796
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Selvfølgelig er det feigt. De gamle gubbene tør ikke slippe jentene til for alvor slik at hopp også blir en jentesport og deres påstander om at jenter ikke har noe i hoppbakker å gjøre blir motbevist for godt. Dette var jo rett og slett ren sabotasje.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Jeg pleier ikke banne til daglig, men her er jeg enig. Fy faen, dette er helt utrolig.
frk Nilsen Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Kollenhopp og Romøren er rett og slett barnslige Fy skam seg!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Utrolig feigt og barnslig. En burde sannelig mobilisert en kvinnemønstring og okkupert hele bakken i protest. Det skal ikke være greit å dytte kvinner bak i køen bare fordi de ikke liker at kvinner trenger inn på deres "enemerker".
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Håper Sagen følger Bredesens råd og dropper hele greia.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Utrolig dårlig stil av Romrøren, men jeg håper ikke Sagen dropper å hoppe. Hun vil fortsatt gå inn i historien som den første kvinne som har det første offisielle hoppet og det er stort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå