Gå til innhold

Hm...hi hi hva skjedde nå egentlig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn to fryseegg 4.februar. Dagen jeg skulle ta blodprøven kom mensen, og den var som vanlig skikkelig og med smerter slik at jeg måtte stappe på med ibux.

Ettersom jeg har hatt mange forsøk og aldri vært i nærheten av å bli gravid orket jeg bare ikke å reise å ta den blodprøven som alikevel var negativ. Man blir liksom mer og mer deppa og jeg hadde nå funnet ut at nå var det snart nok.

Jeg har i den siste uken følt at jeg jeg har fått urinveisinfeksjon da det har vært slik murring i noe som jeg har trodd har vært urinrøret. Har jo hatt blærekatarr før.

Bare for morroskyld så tok jeg en billigtest i dag, og du kan jo tenke deg da hva den viste he he. Jeg har aldri noen gang sett to sterker!!! Er denne noe jeg kan stole på?

Det som bekymrer meg litt nå er at jeg våknet i natt med skikkelige mensensmerter og hadde litt brunt blod i går, derfor tok jeg en ibux og den hjalp med en gang. Ibux er jo ikke bra om man er gravid. Drukket alkohol har jeg også gjort. Huff og huff.

Vet liksom ikke om jeg skal glede meg over dette eller ikke. Om jeg er gravid kan det vel hende at jeg mister ettersom jeg har så vondt.

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med positiv test!!:)nå er kanskje tiden inne for å ta den blodprøven??heheheh;) da får du jo ett lite bile av hvordan du ligger an i løypa.....siden du har blødd og sånt tenker jeg at jeg ville gjort det.....

mens smerter er vanlig å ha nå...hører noen har veldig vondt og andre har litt murring...brunt blod er gammelt blod såd et er sikert bare noe rester av den "mensen" du hadde..men hvor den kommer fra igjen vites jo ikke...ta deg en tur å få bp du;) blir sikkert bra dette:))

KJEMPE GØY med positiv test da!!!

Skrevet

Tusen takk tøysekroppenღhåpet i magenღ tror nok at jeg må gjøre det nå ja. Skal også stikke å kjøpe noen ordentlige tester i dag:) :)

Skrevet

bare hyggelig;)

kjøp deg en sånn med uke indikator på:) spenennde!!oppdater da!:)

lykke til!

Skrevet

Jammen...her sto det GRAVID 2-3 :):):)

Trodde virkelig ikke at dette skulle skje jeg:) Men 2-3 stemmer vel kanskje ikke ettersom jeg satt inn 4.februar?

Skrevet

Åhh himmel og hav!! Dette er jo bare helt utrolig;-) Håper virkelig at dette går deres veg!!

Satt inn 1 egg 16 jan (1.forsøk) og hadde skikkelig graviditetsymptom.. Men "mens" kom som vanlig og neg.test;-(

Har ikke hatt mens etter dette, mens.smerter i perioder, oppblåst, stikkinger i h side av magen,legger på meg, vondt i hode og tisser mye..

Håper jo at jeg kan være like "heldig" som deg da... Våger ikke ta ny test.. velger å leve i håpet;-)

Masse lykke til!!!!

Skrevet

2-3 betyr at du er 4-5 uker gravid...2-3 siden befruktning;)stemmer ikke det da?sånn ca....:)

gratulerer:))

Skrevet

Hurra! På tide med blodprøve nå, kanskje? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...