Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg med permpapirene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Punkt 5.2 skal man fylle inn dato for når permisjonen starter. Skal man da skrive inn datoen dersom den havner på en lørdag, eller skriver man opp første virkedag etter?

Dersom man skal jobbe i de 10 ukene barnefar skal ha sine 10 uker med perm for så å gå tilbake til perm etter det igjen. Skriver man da at man er i jobb en hel uke, altså fra mandag tom søndag, eller startet pem opp igjen lørdagen?

Uff, klønete skrevet, men skjønner dere hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, husker jeg syns det var kjempevanskelig med alle de papirene sist gang -og jeg regner med at det sikkert ikke blir noe særlig lettere denne gangen heller ;)

Jeg får bare ønske deg lykke til, og kanskje NAV kan være behjelpelige om ingen andre har noe svar til deg her :)

Skrevet

Hei på deg:)

Driver med disse papirene selv og drev å surret fælt sist gang oxo,men tror jeg har fått det til nå;)

Skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan.

Skjønner du driver me krav om ytelse ved fødsel....

på punkt 5.2 skriver du inn den dagen permisjonen din starter uansett om det er lørdag eller onsdag;)

De ukene du skal jobbe skriver du fra mandag tom fredag:)ikke tell med lørdag og søndag.

Du regner en dag tilbake når du skal i jobb igjen ut fra den lørdagen permen din starter,så da begynner du liksom på en fredag igjen...

Blei detta komplisert??hmm,håper det hjalp;);)

Men du vil ikke heller føre over 2 uker ferie til neste år da og ta ferie når far skal ha perm slik at dere kan nyte btiden sammen?

Det gjorde vi sist og det skal vi gjøre nå oxo;) Var så utrolig koselig å kunne være sammen den lille tiden som er, lover deg, det går fort til vanlig hverdag igjen.........

Masse lykke til;)

Skrevet

hei Spira08:)

Har tenkt følgende (velger 80 % dekning, 56 uker permisjon):

* Permisjon fra 15. mai-2010 til 1. august-2010 = 11 uker + 1 dag

* Ferie fra 2. august-2010 til 12. september-2010 = 6 uker (har overført 1 uke fra i fjor, man kan utsette permisjonen med max 33 feriedager i året. Har undersøkt med Nav)

* Permisjon fra 13. september- 2010 til 12. april- 2011 = 29 uker + 2dager

* Fedrekvote fra 13. april-2011 til 21. juni-2011 = 10 uker (mannen går ut i ferie 22. juni da han er lærer, så vi får tid sammen)

* Permisjon fra 22. juni-2011 til 31.juli-2011 = 5 uker + 4 dager

*Ferie overført fra 2010 fra 1.august-2011 til 4.august-2011= 4 dager

Total permisjon + ferie i 2010 og 2011 = 62 uker + 4 dager.

Mannen har ferie frem til midten av august da han er lærer. Regner med å ha fått bhgplass til minstesnupp i bhg til storesnupp med oppstart i august :)

Ser dette greit ut? Hehe, ser over og ser over. Er redd for at noe skal være feil, så det ikke blir som jeg hadde tenkt ;)

Skrevet

Hei igjen...

jeg får det ikke til å stemme jeg med 29 uker +2 dager fra 13.sept til 12 april. 29 uker blir ut uke 13 i 2011 sånn jeg ser det,men mulig jeg tuller...

Og når du skriver total permisjon + ferie blir 62 uker +4 dager,mener du da for begge håper jeg;) For du må huske at du trekker de 10 ukene fra far fra de 56 ukene;)

Du skal jobbe når far tar sine 10 uker eller?

Ser ut som det ser ok ut,men jeg må innrømme at øya mine krysser seg litt,blir litt mye her;) Legg det frem for Nav,så får du 100%;);)

Lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...