◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Heia, Jente på 28 fra Tigerstaden. Jeg og min kjære begynner med prøvingen 29 mars,da jeg har EL akkurat den uken(uke 13) sånn ca 3-4 april. Kjenner kroppen min svært godt,og mens & EL er alltid presis,med 30 dagers syklus Gleder meg sinnsykt til å starte, spes da både jeg og min elskede er OVERklar! Jeg håper også det blir et desemberbarn,så får bebisen og jeg eksakt samme stjernetegn ;D Er det flere som begynner rundt samme dato kanskje? Hadde vært morro å følge hverandre opp jenter, See ya når tiden nærmerer seg!!! *Masse lykke til*
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hvis det ikke klaffer på denne pp'en så blir det eggløsning på meg også mellom den 27 og 29 mars Har akkurat hatt eggløsning nå så venter bare spent fram mot neste helg for å se om tanta kommer eller ikke Og jeg kommer ikke til å hoppe over prøvingen i mars/april bare for å unngå å få desemberbaby Mine barn er hjertelig velkommen når det skal være ) Dere går nå inn i en kjempespennende og nervepirrende periode Lykke til
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 tusen takk for det* oi oi oi, neste helg er jo rett rundt hjørnet! så uuutrolig spennende Ja,må si jeg ikke helt klarer å forstå det der med hoppingen for å unngå desember barn :/ Jeg selv er født tidlig i januar,men går det som vi vil blir terminen ca 28-29 des,altså steinbukk like me ;D Men for all del,bebisen/e får komme når de vil,anytime!!! Håper vi ses igjen, og neste gang jeg ser nicket ditt er det med snuppeluppa minus 3 pp da såklart ) Good luck*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå