Gjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hva kan man putte i munnen når kvelden kommer og man har lyst på noe godt? Er "lei" av druer, epler med kanel, nutrilettbar med karamell
Voilà Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kutt opp epler og pærer og dypp det i vaniljekesam! =)
Ladybug~N&E Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 nøtter, grønnsaker og dipp (man kan lage lettdipp) , eller rett og slett spise kveldsmat. også vil jeg bare legge til at nutrilettbaren er en måltidserstatter og ikke en "sunn" sjokolade man kan kose seg med på kvelden. det visste du sikkert men siden du nevnte den sammen med annet godt man bare putter i munnen så måtte jeg bare si det. ellers så er det ikke stor jeg vet om av gode sunne ting for jeg spiser så lite av det selv ;(
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Ahh, ja, jeg vet at det er en måltidserstatter:) Men er det "ille" å spise det som godt hvis man vil være sunn/gå ned litt i vekt?
lucky_mom Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Nutrilettbaren har vel litt mindre kalorier enn om du f.eks. spiste en sjokolade. Men om du skal gå litt ned i vekt, er det bedre å venne seg av med å måtte ha noe søtt hver kveld... For min del hjelper det veldig på sukkersuget å ta en kopp te og et par knekkebrød med magert pålegg på kveldene.
Strandloppa og lillebror Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Banan-is med bær! Litt jobb å lage, men det er kjempegodt og kan spises helt uten dårlig samvittighet!! Legg en skrelt banan, delt i biter, i fryseren. Når den er frossen kjører du den i blender, foodprosessor e.l. sammen med frosne som bær eller lett-syltetøy. Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå