Dårlig fantasi Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Slet med mye spotting, som gikk over til mørekrødt groms (æsj!), som ble til friskt blod. Fikk UL i går, uke 9+6, og der var det bare en tom fostersekk å se :-( Så da er vi her igjen. Håper bare ikke det skal ta to år til nå. Utrolig kjipt dette,men det har hengt over meg i lang tid, så det er nesten lettere nå som jeg vet. Følte meg aldri gravid heller. Det er nesten lettere at det aldri ble noe foster, enn om det skulle vært en liten der som gikk til grunne. Gleder meg skikkelig til den romatiske sexen etter en slitsom kveldsvakt, med alle de fantastiske ritualene man legger seg opp etter noen år uten hell. Men vi har en superdeilig jente på tre år, som er den største gledesspreder i verden. Det går ikke å være i dårlig humør rundt henne, så vi føler oss heldige likevel :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Å nei så trist:-( Sender deg en trøsteklem og krysser alt jeg kan for at du skal bli raskt gravid! Selv har jeg en guttegledesspreder og er i 12.pp på et lite gull til. Masse lykke ti!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Det var trist å lese Håper ting går raskere fram til neste spire sitter hos deg! *God og varm klem til deg*
Supermamm Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Så leit å høre om det du har opplevd. Håper det ikke tar så lang tid før dere blir gravide igjen. Sender deg en god klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Uff - så trist Har selv brukt 2 år på å overtale mannen til å prøve på nr 2, deretter 2 års prøving nå (siden våren -08) med resultat av 2 MA, 1 SA og x antall kjemiske. Første gang mistet jeg tvillinger i MA i uke 12, deretter en liten spire i MA i uke 10, så en SA i uke 5, har testet flere ganger svakt positivt og så har TR kommet noen dager forsinket, altså kjemisk graviditet. Har også en datter som nettopp har fylt 4 år og en skikkelig gledesspreder hun også, trøster meg med at vi har vært så heldig å få opplevd ett mirakel - det er jo ikke alle som får oppleve det, så synes vi er utrolig heldig ja... Allikevel er ønsket om nr 2 så veldig, veldig sterkt og når lille snuppis på 4 år stadig går rundt og sier at hun ønsker seg så fælt en baby i huset, en lillebror eller lillesøster så gjør jo ikke det saken noe lettere... Jeg håper at begge to vi kan få være så heldige å få til en liten spire igjen og at det neste gang kommer til å gå bra!!! For en gang må det jo være vår tur?!?? Stor varm trøsteklem fra
Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Jeg slår følge med deg "dårlig fantasi". Jeg har vært på ul i dag og det vistes kun en tom fostersekk hos meg og. Jeg skulle vært 10 + 0 i dag. Jeg har hatt det samme som deg, har hatt mye mindre graviditetstegn denne gangen enn ved tidligere svangerskap, men har ikke hatt blødninger. Jeg har hatt en underliggende mistanke om at ting ikke var helt som de skulle, og på det grunnlaget fikk jeg tidlig ul. Mine mistanker stemte jo. Jeg skal på ny UL kontroll om 8 dager, om jeg ikke har begynt å blø av meg selv kommer jeg til å få tabletter for at kroppen skal støte ut fostersekken. Gruer meg til at jeg begynner å blø!! Uansett om det begynner av seg selv eller om jeg får tabletter.
Dårlig fantasi Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2010 Takk, dere. bringebærmamma; så utolig kjipt at det skjedde deg og. Sender deg en god klem. Håper du får det fort ut, og kan begynne igjen. Meg og lille snuppis: Jeg håper virkelig du blir gravid nå, det hadde du fortjent. Fy søren, så uheldig du har vært. Godt dere har lillejenta :-) Vi har en bryllupsdag å feire i dag, og da skal jeg jaggu drikke goooood vin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå