Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 at jeg skal begynne å gi grøt til vår 8 uker gamle baby, for det er så dyrt med så mye MME. jeg kan ikke amme pga jeg går på noe medisin. Det er vel ikke akurat anbefalt å gi fast føde til små..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Nei!!! Absolutt ikke! Gniten pappa som ikke vil kjøpe skikkelig mat til ungen sin!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Haha, kan jo få babyen til å tisse på do også så spares det en del mtp. bleier.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 E han syk? Misfårstå mg rett, men man gjer jo ikke grøt t en unge på 8 uke!!!!! Det må du aldri godta!!! En unge på 8 uke SKAL ha melk, om det e mme eller me spelle ikke nåkka rålle... men ikke grøt!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Du må uansett lage grøte med mme så han sparer ingenting. Men selvsagt skal ikke ungen ha grøt ennå.
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Dere kunne spart enda mer om dere bare lar være å mate ham, evt bare moser det dere skal ha. Hun over som nevnte å tisse på do hadde jo et godt råd. I tillegg kan mannen din lære seg å sy og bare sy om noen av sine egne klær til babyklær når poden vokser ut av sine. Det er jo billig. Kanskje dere kan slutte å bruke strøm? Dersom mannen din trenger enda fler gode råd er jeg jeg en stund til....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Foreslå å gi bort hele ungen først som sist, så sparer dere masse penger. Det er nemlig ikke billig å hå barn, det blir faktisk bare dyrere og dyrere jo eldre de blir.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 takk for gode råd:) jeg blir sefølgelig ikke å fore ungen min med grøt. HI
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Uff, ikke hør på samboeren din, han har tydligvis ikke peiling på at det ikke er anbefalt før 4 mnd. MME er ikke akkurat dyrt, med tanke på det blir dyrere når han begynner på grøt,middag åsånt. Å fordi om du f.eks bynner med grøt når han er 4 mnd, så må du fori ha MME ved siden av;)
♡ A & E ♡ Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Nei, tviler sterkt på at babyen din sin mage tåler det ennå! Dessuten koster det jo litt med grøt også da, en pakke går fort og det er mye mindre i dem enn i en eske med mme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå