Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Den heter "Slimming and Natural Beauty" fra Holland & Barrett, 1986. Den er full av nydelige bilder av damer med knallrosa badedrakter (les: treningstøy) og fjonge spensitige hårfrisyrer. Hvorfor har jeg denne i bokhylla? Fordi den er en bok i en serie på fire som vi fikk av en gammel mann vi leide hus av for 6 år siden. Hvis noen trenger slanketips og andre skjønnhetstips er det bare å gi beskjed for denne boka er full av triks.
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kom med det. Så kan jeg gjøre gjengjeld med "Naturlig glæde" eller "Kven skal ein gifta seg med" fra førtitallet.
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Dette må bare vises i bilder... gi meg en liten stund- I mellomtiden vil jeg gjerne lese sprsialistenes råd om kven eg skal gifta meg med".
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Må jobbe litt nå, men skal finne fram gifteråd til i kveld.
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 Godbiter er lagt ut der du vet.
Gjest sug lut Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Sett på bilder. Blir jeg garantert som henne om jeg ordner håret og sitter i spagaten i leotard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå