MammaTilToTette + spire Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 har jeg blitt litt engstelig for at jeg nok en gang har mistet. Har tidligere hatt 2 SA og 1 MA og frykter nå en ny MA.. Er 8+5 i dag og plutselig er det meste av symptomer borte... Har hele tiden hatt ømme brystvorter,kvalme som kommer i bølger,trøtt og hatt lite energi...Men i dag er jeg helt annerledes.. Dette tyder-i følge en lege på lommelegen på MA...Noen som vet hvordvidt dette stemmer??
lilletjukka ;o) Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hei, Det var en tråd lik denne i forrige uke. En jente som hadde mistet alle symptomer i ca. 8 uke. Hun gikk til UL og da var alt bra. Dersom du har mulighet kan det være greit å gjøre det samme så du slipper å bekymre deg unødig.
Nat27 Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er ingen lege og langtfra noen ekspert, men etter å ha fulgt med på forumet + terminklubb her, ser jeg at du er langtfra den eneste som plutselig mister symptomer. Har bl.a. gjort det selv nå i forrige uke, (også i mitt 1. svangerskap var det slik, plutselig en dag følte jeg meg overhodet ikke gravid). I dag sitter jg her sykemeldt pga kvalme.. Så det ser ut som om det er helt normalt at symptomer kommer og går... Men hvis du er veldig bekymret er det sikkert best om du får en ul for å få et klart svar. Det er ikke noe godt å gå å lure sånn... Lykke til )
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Uf, når jeg leser om dette, så blir jeg veldig bekymra...Jeg er bare 6+1 og föler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke noe kvalme. Litt ömme bryster har jeg hatt og opplåst i magen, men nå er det borte også. Men har ingen blödninger og heller ingen magesmerter. Håper jeg bare er heldig som slipper kvalmen og sånn. Men alikevel....
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 gravid30, slapp av, kvalmen kommer nok hehe Jeg var bare småkvalm frem til uke 9, der slo det til, nyt det så lenge du slipper
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Takk Linda89. Skal pröve å slappe av...Håper jeg bare er heldig som ikke har alle disse plagene...Har jo testa knall positivt 3 ganger. Skal ta innvendig Ultralyd til Tirsdagen 9 mars. Håper jeg da får se et bankende hjerte. Bare så innmari rart at man ikke föler seg gravid og ingen symptomer som er så merkbare i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå