Makkapakka Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Tross i store smerter pga. bekkenproblemer er jeg superfornøyd I dette svangerskapet har jeg virkelig blitt tatt seriøst av legen min og fått henvisning til fysioterapi. Håper det vil hjelpe meg litt i alle fall. Har noen tips til gode fysioterapauter (som spesialierer seg på bekkenproblemer) i Oslo. Helst området sentrum, Gamle Oslo, Alna (eller øst/nordsiden generellt), men alle tips mottas med takk! Jeg er i uke 22 nå, hvis det har noe å si.
slummymummyanthekids Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Kan anbefale Galgeberg fysikalske på Kampen/ galgeberg. De jobber mye med gravide, og bruker bl.a. slyngetrening. Tror de er populære, så det er mulig det er noe ventetid. Lykke til!
Selma76 Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har mitt 2. svangerskap og helt siden jeg fikk sønnen min for 9 år siden har jeg slitt med bekkenplager. Tidlig denne gangen fikk jeg store smerter og jeg gikk til akupunktur. Det hjalp dessverre ikke særlig, men for 3 uker siden begynte jeg på Tveita Fysikalske Institutt (ligger i Tveitssenteret) og det har hjulpet veldig! Hun fant ut (i motsetning til fysioterapauter jeg har vært hos tidligere) at jeg hadde bekkenlåsning på venstre side (som jeg har hatt i 9 år) og bekkenløsning på høyre side. Nå er låsningen borte og bekkenløsningen er mye bedre. Jeg er nå i uke 27 og fra å se for meg resten av svangerskapet sengeliggende kan jeg gå og bevege meg nesten som vanlig Så Tveita Fysikalske Institutt anbefales på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå