Gå til innhold

God fysioterapaut i Oslo (bekkenproblemer), tips?

Anbefalte innlegg

Tross i store smerter pga. bekkenproblemer er jeg superfornøyd :)

I dette svangerskapet har jeg virkelig blitt tatt seriøst av legen min og fått henvisning til fysioterapi. Håper det vil hjelpe meg litt i alle fall.

Har noen tips til gode fysioterapauter (som spesialierer seg på bekkenproblemer) i Oslo. Helst området sentrum, Gamle Oslo, Alna (eller øst/nordsiden generellt), men alle tips mottas med takk!

Jeg er i uke 22 nå, hvis det har noe å si.

Fortsetter under...

Jeg har mitt 2. svangerskap og helt siden jeg fikk sønnen min for 9 år siden har jeg slitt med bekkenplager. Tidlig denne gangen fikk jeg store smerter og jeg gikk til akupunktur. Det hjalp dessverre ikke særlig, men for 3 uker siden begynte jeg på Tveita Fysikalske Institutt (ligger i Tveitssenteret) og det har hjulpet veldig! Hun fant ut (i motsetning til fysioterapauter jeg har vært hos tidligere) at jeg hadde bekkenlåsning på venstre side (som jeg har hatt i 9 år) og bekkenløsning på høyre side. Nå er låsningen borte og bekkenløsningen er mye bedre. Jeg er nå i uke 27 og fra å se for meg resten av svangerskapet sengeliggende kan jeg gå og bevege meg nesten som vanlig :)

Så Tveita Fysikalske Institutt anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...