M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Mannen går på antibiotika. Er det dumt å prøve da? Gjør det noe med sædkvalitet? Noen som har noen peiling? Kan en eventuell spire ta skade?
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Min mann gikk på antibiotika da vi prøvde og jeg er 5 uker på vei i dag:) Aner ikke om det skal ha noe å si...håper virkelig ikke det!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2010 Tusen takk for svar:-) Da kan man ihvertfall bli gravid:-) Masse lykke til i sv.skapet og gratulerer! Jeg har ikke peiling da, men tenker at dersom sæden har god nok kvalitet til å gjøre deg gravid, er det mest sannsynlig ikke noe verre enn ellers.
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Hehe, ja jeg var inne på tanken selv. så da sier vi det sånn! Dette gpr bra;) Lykke lykke til!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2010 Tusen tusen takk og i lige måde!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå