2tette:) Skrevet 3. mars 2010 #1 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg lurer på et par ting ang foreldrepenger og håper dere kan hjelpe meg. Jeg fikk en gutt 03.04.09, og min permisjon går ut 09.03.10. Jeg er gravid igjen og er 12 uker på vei, har termin i midten av september. Jeg går derfor ut i permisjon igjen slutten av august/begynnelsen av september. Før nyttår søkte jeg jobben min om et år ulønnet permisjon og fikk den innvilget. Jobber på sykehus og hadde tenkt å bare ta noen ekstra vakter av og til det neste året. Vil mine foreldrepenger fra november-mars kunne brukes i utregningen min til foreldrepenger? Jeg har også 4 uker ferie tilgode som jeg lurer på å ta ut i april, kan denne mnd også brukes i utregningen? Hvor mye må jeg evt jobbe for å få fødselspenger? Noen som har peil?? har ringt x antall ganger til nav og endt mail 4 ganger men får jo ikke noe ordentlig svar av de.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141528473-noen-som-kan-hjelpe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå