Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Han er verdens beste mann og pappa, vi har en tass med vannkopper, og jeg har bekkenløsning så det holder, og snille han vet ikke hva godt han kan gjøre for oss. Men nå ser jeg at han er sliten, driver med noe på jobben som tar alt av energi, og i tillegg er det noen problemer med faren hans som jeg vet går innpå han. Så idag skal vi lage middag til han kommer hjem, men hva mer kan jeg gjøre for å lage en "pappa er flott!" dag?? Tenkte å bake noe godt til dessert, men tror dere han setter pris på blomster?Han er jo mann.hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kjøper da blomster til mannen min av og til jeg;) ....og han er mann for alle penga;) Men setter jo pris på oppmerksomheten han også En god massasje til kvelden ville han nok blitt glad for!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Han vil sikkert sette pris på blomster, selv om han er mann:) Eller hva med en cd med hans musikk? Eller favorittbladet hans og en time på øyet etterpå
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Ja, det var lurt! Da blir det middag, dessert og blomster når han kommer hjem, favorittbladet når han skal på do (hehe), og massasje med litt attåt til kvelds! Jeg synes ihvertfall selv at det er greit å føle at man blir satt pris på når jeg ikke synes verden er så grei. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå