Gå til innhold

Når man ikke blir enige om navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhh - blir helt oppgitt her! Vår førstefødte var vi enige om etter 5 minutter, nr 2 var nesten så hun ikke fikk navn før ved døpeskåla og nå med nr 3.... What to dooooo? Hæ? Tips mottas med takk!

Jeg har ett forslag, mannen ingen. Eldtse foreslår KarstenOGPetra på en gutt og det er ikke veldig aktuelt kan du si ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med navnet Karstenogpetra? Var jo kanontøft :)

Neida. Sett dere ned med hver deres navnebok, evt med navnesøk på internett og sett av en time til å finne f.eks. tre navn hver. Så kan dere stryke et navn fra listen hver dag eller noe sånt.

Skrevet

Jeg og mannen min er ikke blitt helt enig om navn til jenta vår enda.. 1 mnd til hun kommer, så håper vi blir enig snart :)

Vi har begge kommet med forslag, noen navn likte den andre, noen ikke. Så vi har kommet frem til en "kanskje-liste", altså en liste med navn som vi begge kan godta, vi må bare bestemme oss for det rette navnet :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Er mannen din uenig i ditt forslag? Hvis ja, så får han da begrunne hvorfor han ikke liker navnet _og_ komme opp med et bedre forslag selv. Å sitte og si "det liker jeg ikke, det kommer ikke på tale" og samtidig ikke ha noen bedre forslag er for dumt. Han kan ikke forvente at du skal finne på stadig nye aktuelle navn som han kanskje kan godta - han må bidra selv.

Hvis han ikke kan komme på noe, så får han finne seg i at du velger.

Hvis han kommer med et (eller flere) forslag så får dere finne en måte å velge blant navnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...